Naturligvis, jeg er pt. i samme situation som dig Christian, og overbevist om at overproduktionen nok skal komme.
At bytte "varer", kunne jo også passende være et indslag på vores kommende "håndbryggertræf"? /heine #2300 www.ghbryg.dk Hej alle. Efter at Torben Lunds initiativ har afsløret, at vi er en del håndbrygger indenfor Valby bakke eller lige i udkanten heraf. Ville jeg lige forhøre mig om, der er nogle af jer der på sigt er interesseret i at bytte et par flasker? Jeg skriver på sigt, da jeg p.t. ikke selv har nogen på lager og der vil også gå lidt tid førend, jeg vil være bekendt at bytte mit eget bryg (det skal jo være drikkeligt) væk, men jeg vil utvivlsomt ende op med en overproduktion, jeg af nysgerrighed gerne vil veksle til en andens håndbrygges øl. Det behøver ikke at udvikle sig til noget omstændeligt, man kan mødes på en af byens pladser og udveksle ”varen”. Jeg er vel ikke den eneste, der gerne vil smage resultatet af opskrifterne på beercalc? - Christian #1720 http://pikobryg.dk _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
