Christian F. Behrens wrote:
Hej alle.
Efter at Torben Lunds initiativ har afsløret, at vi er en del
håndbrygger indenfor Valby bakke eller lige i udkanten heraf. Ville jeg
lige forhøre mig om, der er nogle af jer der på sigt er interesseret i
at bytte et par flasker?
Den er jeg klart med på. Jeg har allerede noget belgisk dubbel (eller
hvad, det nu smager af) stående på flaske, så jeg er klar anytime. Øllen
er dog helt nytappet. Sidenhen skulle der gerne komme andre øl, som jeg
naturligvis også gerne vil bytte.
Mvh Lars, #2720 Vanløse