Sent: Monday, August 28, 2006 7:17 PM
Subject: Re: [Brygforum] metode til håndbryg ? humm?

Hej
jeg ville koge 2. mæsk minimum 30min. ikke pga infektionsfare men for at være sikker på at de processer der skal ske under kogningen har tid nok. hvis du brugte ektrakt i 2.kogning så er 10min sikkert nok (aht. infektion) det har været kogt før.

jeg må dog sige at det virker som lidt extra øl du får, iforhold til at gå på kompromi med processen og den tid du bruger.

/Brian