Jeg brygger jo ikke som jer andre, malten er i en stofpose, jeg bruger
ekstrakt når jeg skal over 4%, og jeg brygger kun 10 liter af gangen.
Derfor er min effektivitet meget omskiftelig, men jo, effektiviteten
har været lidt lavere, og skulle også være det i teorien. Men så længe
man er nede på letøl er det jo ikke mange gram malt man spilder :)