Hallo kollega ?Mælkespands-brygger?

Jeg har lidt samme ?problem? her. Efter at have brygge et par rigtig gode
solide ØL ( en Brown ale og en kraftig Maibock) ja så står jeg med godt
ØL, som bare ikke lige er til alles ganer og specielt ikke i store
mængder.

Her i sommervarmen, ville det være godt men en lidt mere ?tynd? ØL.

Personligt drikker jeg aldrig Carlsberg look-a-likes, så spørgsmålet er
hvordan får jeg den kraftige maltsmag ud af min ØL

altså til en Lefty Blonde clon eller lignende ..

http://www.haandbryg.dk/cgi-bin/beercalc.cgi?pick=Truntebryg%20no%2018%20-%20Lefty%20Blond&mine=&sort=date&stylesort=0&numshow=100&namesearch=&brewersearch

[http://www.haandbryg.dk/cgi-bin/beercalc.cgi?pick=Truntebryg%20no%2018%20-%20Lefty%20Blond&mine=&sort=date&stylesort=0&numshow=100&namesearch=&brewersearch]=

Skal jeg bare lave en ØL der er tynd nok ? tynde den med lidt sukker ?

MVH Søren Larsen