Har lige hjulpet Tobias, med at se på Kalundborgs vandprofil.
(begrænset?)

http://www.winemanager.com/slarsen/Beer/Vand/Vand.htm
[http://www.winemanager.com/slarsen/Beer/Vand/Vand.htm]

Det faktisk dårligere end mit eget ? ret hårde vand. (se nederst på
siden)

Så tænkte jeg ? lad mig checke vandet på FYN, det ved jeg er rimelig
blødt. BEVARS det er da bedre, men bare slet ikke godt nok.

Så jeg tænkte om der er nogen der kender et vandværk, hvor vandet bare er
super godt til pilsner ???

Jeg vil godt lægge en 5-6 flere profiler ind på siden, for at få et
overblik over dansk vand.

Nævn dit vandværks navn, og jeg lægger det ind på siden.

MVH SL