Hej Esben og Co.

Den ser da i Interessant ud, er der angivet en producent?

Esben: Det er bestemt heller ikke opfattet som en kritik! Men alt andet lige
skal vi selvfølgelig være opmærksomme på hvad vores brugere/kunder har af
oplevelser af os som Maltpusher og vores produkter, vi bruger mange ressourser
på at lave en fed butik og ikke mindst udvikle og realisere vores drømme, og
for at gøre det bedst muligt kan vi ikke undvære input fra blandt andet dig :-)
så uanset, så er vi lydhøre!

Vi syntes jo alt andet lige at ølbrygning er verdens bedste hobby!

/Carsten, Maltbazaren