De ce sa las masina acasa daca imi place sa merg cu
ea? Platesc destule taxe in motorina , rovigneta si
alte tampenii, asa ca trebuie sa beneficiez macar de
parcari si de un trafic fluent. Chestia cu "lasam
masina acasa" este scornita de cei care nu poseda
automobil pentru ca nu le trebuie neaparat(gen
studentei) sau nu au bani. Acestia din urma sunt si
fanii declarati ai tramvaiului 41:).

Mergeti la Viena sa vedeti strazi mult mai inguste
decat in Bucuresti, dar niciodata nu sunt probleme de
parcare. Mergeti pe Ring sa vedeti cum e sa prinzi
10-15 semafoare pe verde.

--- Ady Baicea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Buna ziua.
> Chiar daca sunt momentan student si nu pot spune ca
> am atatea cunostinte ca dvs. insa nu sunt de acord
> cu tunelele. In primul rand probabil ar dura o
> vesnicie sa faca un tunel, iar costurile ar fi
> uriase.
> Exemplu. la mine aproape de  Ion Mihalache se
> chinuie de ani buni sa termine inca 2 statii de
> metrou pentru Magistrala M4.(tunelul oricum am
> inteles ca era deja sapat si inundat).
> Nu mai zic de cum se munceste la Basarab la marele
> pod care v-a lega Bd.Titulescu/Calea Grivitei de
> Vasile Milea...
> [...]

 Opinionated? Impossible to please? Perfect.  Join Yahoo!'s user panel and lay
it on us. http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7

Raspunde prin e-mail lui