Daca se vrea a se invata ceva din asta, ar trebui expusa si analizata hotararea Curtii de Apel. Care au fost argumentele si contraargumentele? De ce la Ploiesti? Jurisdictie? Ori, vorbim iarasi de dispretul romanesc suveran pentru sistemul de justitie care ii considera pe judecatori hoti si corupti?
Dan G
Dan Ghelase wrote:

Cu totul intamplator, aseara in pelerinaj pe bicicleta in Noaptea
Institutelor Colturale, trecand prin zona si cautand semne ale inceperii
demolarii, am fost uimit sa observ ca inalta constructie - de cca 40 m -
era complect in bezna, fara obligatoriile minimale lumini de balizaj pt
aeronave...
O alta mica ilegalitate...intr-un Bucuresti in care nu te mai mira nimic...
Referitor la informatia ta Mariana, ma infior la atata abjectie, aceasta
decizie acum va confirma parerea UE. despre Justitie...
DG