From: Mariana D <mariana...@yahoo.com>
Subject: [Bucuresti] CURTEA APEL PLOIESTI A APROBAT CONTINUARE BLOC DE LA SF
IOSIF!
To: bucuresti@yahoogroups.com, anti_poluare_roma...@yahoogroups.com,
anticorup...@yahoogroups.com
Date: Saturday, June 27, 2009, 3:04 AM

A FOST PE ANTENA 3 - ACUM - ref distrugerea Bucurestiului prin coruptie, de
catre primari, arhitect sef, curti apel, judecatori.. .

CURTEA APEL PLOIESTI A APROBAT CONTINUARE CONSTRUCTIE BLOC DE LA SF IOSIF!

INVITATI NICUSOR DAN - SALVATI BUC SI DAN TRIFU - ECOCIVICA

"alarma bucuresteni!

in total dispret fata de lege (a patrimoniului si a Monumentelor istorice),
curtea apel ploiesti a hotarat definitiv si irevocabil continuarea constructiei
ilegale de lng catedragla sf iosif din Bucuresti.

Cetatenii capitalei nu pot admite increngatura odioasa dintre justitie si Mafia
constructorilor ilegali.

Luati atitudine pentru a nu se mai repeta catastrofe de felul celei de aseara
de la Biserica Armeneasca."

doru braia, jurnalist (declaratie telefonica)

p.s. poate nu a fost intamplator acest semn...

Raspunde prin e-mail lui