*NU MAI VREM MALL-uri, VREM PARCURI!!! *
Exact aceste cuvinte trebuie sa le urlam si afisam peste tot...Ce se intampla acum este culmea aberatiei, distrugerea Casei Spiru Haret - muzeu si monument clasat de patrimoniu fiind deasemenea fara precedent...! Si asta in conditiile cand speculatiile imobiliare au devenit falimentare din cauza crizei, deja mall-urile sunt prea multe, ca si blocurile care nu mai atrag cumparatori... O singura veste buna - se pare ca se poate lupta contra naclairii cu automobile a locurilor minunate ale orasului nostru...Dupa verificare va voi da amanunte, pt generalizarea metodei...
Dan
PS - Cu parere de rau, dar pt mine Liviu Negoita este o chintesenta a raului distrugerilor Bucurestiului...Policlinica Coltea, Pietele Unirii si Traian desfiintate, multe marsavii din Centrul Istoric, care-i apartine...Poate confirma si Mariana Duma, alaturi de care am vorbit, in apel disperat, cu Negoita...

Mi se pare foarte grav! Deja ca amplasarea acelei expozitii nu e una vizibila, mai corect era sa fie direct in pasaj, unde a fost expozitia de Zilele Bucurestiului (aia a primit aviz favorabil, nu-i asa?!)Insa eu am aflat de expozitia de mai jos, si chiar intentionam sa ma duc sa o vad. MULTUMESC dragi reprezentati ai orasului, pentru CENZURA cu care acoperiti NEREGULILE care au facut acest oras DE NETRAIT (a se vedea traficul, lipsa de parcuri, etc).

--- In Bucuresti@yahoogroups.com <mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com>, Dan Ghelase <d...@...> wrote:

> [...]
> moderne în arii protejate, denunt,ând atât ala(tura(rile arhitecturale
> nefericite cât s,i distrugerea Bucures,tiului vechi. Construct,iile
> aprobate atât de prima(ria generala(, cât s,i cele de sector, încalca(
> regulamentele ariilor protejate, fiind mult mai înalte decât cele din
> jur, des,i nu ar trebui sa( fie cu mai mult de trei metri mai mari decât
> cele din jur. Totodata( aceste cla(diri ar trebui sa( respecte
> arhitectura zonei, ceea ce nu se întâmpla(. Aceste cla(diri sunt din
> sticla(, iar în zone protejate regulamentul de urbanism interzice

Raspunde prin e-mail lui