Oricum: or sa fie muuuulte borduri noi de pus... noi plante (poate palmieri? ;)
"mobilier stradal"... samd... toate astea costa, or sa fie multi bani de dat
lui Cutare, lui Cutarica... ;)

Codruta

  From: Silvia Colfescu

  Iar situl arheologic de sub Piata Universitatii este monument istoric. Nu
stiu de ce nu cred  ca noua parcare este proiectata astfel incat sa crute
situl. Dar cui ii pasa de monumente istorice in Bucuresti, mai ales atunci cand
ii vine cuiva ideea sa mai faca o parcare acolo, ca sa nu fie numai una goala,
ci doua...