Bona tarda,

Estic molt indignada. L’altre dia anava caminant de nit pel carrer Josep 
Rosàs (està a la sortida de Cardedeu anant cap a Cànoves, prop de la plaça 
de la Porta Oberta), i amb la poca il·luminació (vaja, inexistent) el carrer 
que no està asfaltat, i que estava tot enfangat per les pluges dels ultims 
dies, no vaig veure bé el terra i vaig entrebancar-me amb un tros de vorera 
a mig construir amb la mala sort que m’he fet un esquinç al turmell i hauré 
d'estar un mes de baixa. Trobo extremadament sorprenent que vivint al poble 
on vivim, i ben començat el segle XXI, encara hi hagi carrers sense asfaltar 
i amb una il.luminació tant deficient. Menos mal que les cases (no es tracta 
d’un carrer solitari no, està ple de cases) tenen llums particulars que 
permeten imaginar-se per on hi ha els sots i els bassals.

M’agradaria saber què diu l’ajuntament d’això. Puc demanar responsabilitats? 
Pensen asfaltar-los algun dia aquests carrers d'aquella zona (com alguns 
carrers per anar a la piscina, sota els instituts)? I posar-hi quatre 
faroles? A algú li ha passat una cosa semblant? què puc fer?

Gràcies

Laura Monfulleda

_________________________________________________________________
MSN Amor: busca tu ½ naranja http://latam.msn.com/amor/


------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a