Bona tarda, Estic molt indignada. Laltre dia anava caminant de nit pel carrer Josep Rosàs (està a la sortida de Cardedeu anant cap a Cànoves, prop de la plaça de la Porta Oberta), i amb la poca il·luminació (vaja, inexistent) el carrer que no està asfaltat, i que estava tot enfangat per les pluges dels ultims dies, no vaig veure bé el terra i vaig entrebancar-me amb un tros de vorera a mig construir amb la mala sort que mhe fet un esquinç al turmell i hauré d'estar un mes de baixa. Trobo extremadament sorprenent que vivint al poble on vivim, i ben començat el segle XXI, encara hi hagi carrers sense asfaltar i amb una il.luminació tant deficient. Menos mal que les cases (no es tracta dun carrer solitari no, està ple de cases) tenen llums particulars que permeten imaginar-se per on hi ha els sots i els bassals.
Magradaria saber què diu lajuntament daixò. Puc demanar responsabilitats? Pensen asfaltar-los algun dia aquests carrers d'aquella zona (com alguns carrers per anar a la piscina, sota els instituts)? I posar-hi quatre faroles? A algú li ha passat una cosa semblant? què puc fer? Gràcies Laura Monfulleda _________________________________________________________________ MSN Amor: busca tu ½ naranja http://latam.msn.com/amor/ ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
