I segurament hi hauràs d'anar en persona, Laura, a donar-los la tabarra, ja que, via email, et donen llargues a través de l'absència de resposta. Jo fa temps els vaig demanar informació. En el mateix requeriment a través del portal electrònic els vaig demanar si em podien enviar l'ordenança de civisme i després els sous dels càrrecs polítics (és a dir, regidors i alcaldessa). La primera part me la van respondre en uns pocs dies. La segona, encara l'estic esperant, i deu fer més de 6 setmanes, havent-los enviat un segon requeriment pel mig. Entenc que és una informació pública a la que hi tinc accés, però l'Ajuntament no s'ha donat per eludit. Suposo que el fet que hi hagués una pujada espectacular de la retribució pels integrants polítics (i no parlo ni de funcioanris ni interins, sinó càrrecs estrictament polítics) deu fer-hi molt.
Ferran ------------------------------------------------- This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/ ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [EMAIL PROTECTED] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
