I segurament hi hauràs d'anar en persona, Laura, a donar-los la tabarra, ja que,
via email, et donen llargues a través de l'absència de resposta. Jo fa temps els
vaig demanar informació. En el mateix requeriment a través del portal electrònic
els vaig demanar si em podien enviar l'ordenança de civisme i després els sous
dels càrrecs polítics (és a dir, regidors i alcaldessa). La primera part me la
van respondre en uns pocs dies. La segona, encara l'estic esperant, i deu fer
més de 6 setmanes, havent-los enviat un segon requeriment pel mig. Entenc que és
una informació pública a la que hi tinc accés, però l'Ajuntament no s'ha donat
per eludit. Suposo que el fet que hi hagués una pujada espectacular de la
retribució pels integrants polítics (i no parlo ni de funcioanris ni interins,
sinó càrrecs estrictament polítics) deu fer-hi molt.

Ferran

-------------------------------------------------
This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/



------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [EMAIL PROTECTED]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a