Sr. Muñóz, no creo que sea yo quien tiene un grave problema, entre otras cosas 
porque no soy
republicano. Tampoco soy monárquico ni soy vidente pues no se, ni me atrevo 
decir como otros, que
les "viene a la cabeza" a los demás.
Me da la sensación, por lo que me responde, que usted le ha dado la vuelta a lo 
que he dicho, muy
típico en nuestros días y en según que personas.
Usted ha escrito textualmente: 
"Caram, ara sembla que en Comas era un bon alcalde. (Aquí no ha entendido en 
absoluto lo que yo he
escrito) Em recorda una mica la meva tia quan diu que "con Franco se vivía 
mejor"..."  

Esto es innegable y yo no me lo he inventado, según usted es SU TIA QUIEN DICE 
"CON FRANCO SE VIVIA
MEJOR", es lo que hay y es muy claro de leer e interpretar. Todo lo demás es 
querer marear la perdiz
y justificarse.
Y a mí me extraña que una persona que dice esto, y no le niego el derecho que 
tiene a decirlo, sea
de izquierdas, no me cuadra.

Respecto a lo demás, me parece muy bien lo que dice y me alegra sobremanera que 
vaya a estos
mercadillos colaborando al desarrollo económico y comercial de estos pueblos 
que por lo que entiendo
no le convencen tanto como  Cardedeu. He de suponer que también compra en las 
tiendas de Cardedeu y
en su mercadillo.

Con esto doy el tema por zanjado, y se si le ha molestado lo que he dicho, 
discúlpeme. Le agradezco
los elogios que me dedica al final de su primer párrafo pero pienso que es más 
merecedor usted que
yo de los mismos. 

Salut i democracia.
Lluís

www.luisferrando.es

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre
de Muñoz Quesada Joan
Enviado el: miércoles, 18 de abril de 2007 9:51
Para: Llista Cardedeu 
Asunto: [cardedeu] RV: Sobre la llista i sobre CiU

Hola altre cop.

Pel Sr. Ferrando: Si vosté vol entendre que amb el comentari que he fet sobre 
el que diu la meva tia
li estic llençant una "puya" o l'estic atacant subliminalment o dient que vostè 
o algun dels seus
familiars pensa així, és que té un greu problema. Quan vostè diu que els 
gobernants actuals fan bo
el Sr. Comas a mi em ve al cap l'expressió que he comentat (i estic segur que 
més d'un ha pensat el
mateix), i amb ella cregui que mai pensaré que la meva tia tingui cap filiació 
política afí al
dictador, com no la te (fins on jo se) cap membre de la meva família. D'altra 
banda, crec que el seu
comentari ratlla la mala educació i l'insult i marca molt amunt en el marcador 
del mal gust.

El que penso quan faig el comentari és en desinformació i manipulació. I 
continua amb la
desinformació quan torna a donar una imatge de Llinars o St. Antoni ben 
llunyana de la que veig quan
hi vaig (diumenge al mercat de St. Antoni i de visita, de tant en tant, a 
Llinars). I no sóc un
fanàtic, cregui'm. I continua sense donar ni una sola dada que recolzi el que 
diu, més que una
apreciació personal i subjectiva. I la burocràcia no hauria de relliscar-li: la 
façana està molt bé,
però si el que volem és façana, no anem bé.

Pel que fa al tema del comerç, jo desconec què cal fer per potenciar-lo. 
Esperava que vostè, o algú
altre, me'n fes cinc cèntims. I ho continuo esperant. Potser seria bo que els 
polítics que volen que
els votem ens diguessin si ténen cap pla magistral per redreçar la desesperant 
situació del comerç a
Cardedeu.

Pel Sr. Duran: insisteixo, no és una comparació, és una associació d'idees. I 
pel que fa a la
darrera part del teu missatge, crec que no has entés el que volia dir (mea 
culpa). En què consisteix
actualment la democràcia? Votar i callar. És així. Evidentment que pots 
queixar-te, que pots
criticar (constructivament o destructiva) i com molt bé dius (sic) "la grandesa 
de la democràcia
hauria de ser de no acceptar, parlar, i amb tot, no canviar de vot si les 
alternatives t'agraden
menys". On pots "parlar"? Amb qui? Em temo que sense una més gran participació 
dels ciutadans que es
vulguin implicar activament en la millora de Cardedeu, poca cosa es pot fer. És 
als plens municipals
on han de fer sentir la seva veu? És en alguna mena de comité de participació? 
En una assamblea de
barri? És al bar de la cantonada? I que consti que no sempre estic d'acord amb 
"els meus" i sempre
que puc intento que algú m'expliqui tal o qual decisió o plantejament (tal com 
he demanat al meu
correu anterior). Si quedo convençut (i creu-me que no sempre en quedo), 
perfecte; si no, ho faig
saber.

Salut i república.

Joan Muñoz
==========================================

Aquest correu electrònic pot contenir informació confidencial o legalment 
protegida i està
exclusivament adreçat a la persona o entitat destinatària. Si vostè no és el 
destinatari final o
persona encarregada de recollir-lo, no està autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, 
modificar-lo,
distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar el seu contingut. Si ha rebut aquest 
correu electrònic per
error, li preguem que informi al remitent i elimini del seu sistema el missatge 
i el material annex
que pugui contenir. Gràcies per la seva col·laboració.

Este correo electrónico puede contener información confidencial o legalmente 
protegida y está
exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el 
destinatario final o
persona encargada de recogerlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, 
modificarlo, distribuirlo,
copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este correo electrónico por 
error, le rogamos que
informe al remitente y elimine de su sistema el mensaje y el material anexo que 
pueda contener.
Gracias por su colaboración.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which 
it is addressed and
may contain confidential and/or privileged material. Any review, 
retransmission, dissemination or
other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by 
persons or entities
other than the intended recipient is prohibited. If you have received this 
message by mistake,
please contact the sender and delete the material from any computer or system. 
Thank you for your
collaboration.

==========================================

------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/
amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/



------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a