Hola.

D'acord. Tema tancat. No ha aportat cap dada que recolzi el que deia sobre el 
comerç. Moltes gràcies.

I si, sempre que puc compro al mercat de Cardedeu i a les botigues.

Salut i república.

Joan Muñoz (ha vist que no hi ha cap accent sobre la "o" del meu cognom?) 

-----Mensaje original-----
De: Luis F. Ferrando [mailto:[EMAIL PROTECTED] 
Enviado el: Miércoles 18 de Abril de 2007 11:21
Para: Muñoz Quesada Joan; 'Llista Cardedeu '
Asunto: RE: [cardedeu] RV: Sobre la llista i sobre CiU
Importancia: Alta

Sr. Muñóz, no creo que sea yo quien tiene un grave problema, entre otras cosas 
porque no soy republicano. Tampoco soy monárquico ni soy vidente pues no se, ni 
me atrevo decir como otros, que les "viene a la cabeza" a los demás.
Me da la sensación, por lo que me responde, que usted le ha dado la vuelta a lo 
que he dicho, muy típico en nuestros días y en según que personas.
Usted ha escrito textualmente: 
"Caram, ara sembla que en Comas era un bon alcalde. (Aquí no ha entendido en 
absoluto lo que yo he
escrito) Em recorda una mica la meva tia quan diu que "con Franco se vivía 
mejor"..."  

Esto es innegable y yo no me lo he inventado, según usted es SU TIA QUIEN DICE 
"CON FRANCO SE VIVIA MEJOR", es lo que hay y es muy claro de leer e 
interpretar. Todo lo demás es querer marear la perdiz y justificarse.
Y a mí me extraña que una persona que dice esto, y no le niego el derecho que 
tiene a decirlo, sea de izquierdas, no me cuadra.

Respecto a lo demás, me parece muy bien lo que dice y me alegra sobremanera que 
vaya a estos mercadillos colaborando al desarrollo económico y comercial de 
estos pueblos que por lo que entiendo no le convencen tanto como  Cardedeu. He 
de suponer que también compra en las tiendas de Cardedeu y en su mercadillo.

Con esto doy el tema por zanjado, y se si le ha molestado lo que he dicho, 
discúlpeme. Le agradezco los elogios que me dedica al final de su primer 
párrafo pero pienso que es más merecedor usted que yo de los mismos. 

Salut i democracia.
Lluís

www.luisferrando.es

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Muñoz Quesada Joan 
Enviado el: miércoles, 18 de abril de 2007 9:51
Para: Llista Cardedeu
Asunto: [cardedeu] RV: Sobre la llista i sobre CiU

Hola altre cop.

Pel Sr. Ferrando: Si vosté vol entendre que amb el comentari que he fet sobre 
el que diu la meva tia li estic llençant una "puya" o l'estic atacant 
subliminalment o dient que vostè o algun dels seus familiars pensa així, és que 
té un greu problema. Quan vostè diu que els gobernants actuals fan bo el Sr. 
Comas a mi em ve al cap l'expressió que he comentat (i estic segur que més d'un 
ha pensat el mateix), i amb ella cregui que mai pensaré que la meva tia tingui 
cap filiació política afí al dictador, com no la te (fins on jo se) cap membre 
de la meva família. D'altra banda, crec que el seu comentari ratlla la mala 
educació i l'insult i marca molt amunt en el marcador del mal gust.

El que penso quan faig el comentari és en desinformació i manipulació. I 
continua amb la desinformació quan torna a donar una imatge de Llinars o St. 
Antoni ben llunyana de la que veig quan hi vaig (diumenge al mercat de St. 
Antoni i de visita, de tant en tant, a Llinars). I no sóc un fanàtic, cregui'm. 
I continua sense donar ni una sola dada que recolzi el que diu, més que una 
apreciació personal i subjectiva. I la burocràcia no hauria de relliscar-li: la 
façana està molt bé, però si el que volem és façana, no anem bé.

Pel que fa al tema del comerç, jo desconec què cal fer per potenciar-lo. 
Esperava que vostè, o algú altre, me'n fes cinc cèntims. I ho continuo 
esperant. Potser seria bo que els polítics que volen que els votem ens 
diguessin si ténen cap pla magistral per redreçar la desesperant situació del 
comerç a Cardedeu.

Pel Sr. Duran: insisteixo, no és una comparació, és una associació d'idees. I 
pel que fa a la darrera part del teu missatge, crec que no has entés el que 
volia dir (mea culpa). En què consisteix actualment la democràcia? Votar i 
callar. És així. Evidentment que pots queixar-te, que pots criticar 
(constructivament o destructiva) i com molt bé dius (sic) "la grandesa de la 
democràcia hauria de ser de no acceptar, parlar, i amb tot, no canviar de vot 
si les alternatives t'agraden menys". On pots "parlar"? Amb qui? Em temo que 
sense una més gran participació dels ciutadans que es vulguin implicar 
activament en la millora de Cardedeu, poca cosa es pot fer. És als plens 
municipals on han de fer sentir la seva veu? És en alguna mena de comité de 
participació? En una assamblea de barri? És al bar de la cantonada? I que 
consti que no sempre estic d'acord amb "els meus" i sempre que puc intento que 
algú m'expliqui tal o qual decisió o plantejament (tal com he demanat al meu 
correu anterior). Si quedo convençut (i creu-me que no sempre en quedo), 
perfecte; si no, ho faig saber.

Salut i república.

Joan Muñoz
==========================================

Aquest correu electrònic pot contenir informació confidencial o legalment 
protegida i està exclusivament adreçat a la persona o entitat destinatària. Si 
vostè no és el destinatari final o persona encarregada de recollir-lo, no està 
autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a 
revelar el seu contingut. Si ha rebut aquest correu electrònic per error, li 
preguem que informi al remitent i elimini del seu sistema el missatge i el 
material annex que pugui contenir. Gràcies per la seva col·laboració.

Este correo electrónico puede contener información confidencial o legalmente 
protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. 
Si usted no es el destinatario final o persona encargada de recogerlo, no está 
autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a 
revelar su contenido. Si ha recibido este correo electrónico por error, le 
rogamos que informe al remitente y elimine de su sistema el mensaje y el 
material anexo que pueda contener.
Gracias por su colaboración.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which 
it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any 
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action 
in reliance upon, this information by persons or entities other than the 
intended recipient is prohibited. If you have received this message by mistake, 
please contact the sender and delete the material from any computer or system. 
Thank you for your collaboration.

==========================================

------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/


==========================================

Aquest correu electrònic pot contenir informació confidencial o legalment 
protegida i està exclusivament adreçat a la persona o entitat destinatària. Si 
vostè no és el destinatari final o persona encarregada de recollir-lo, no està 
autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a 
revelar el seu contingut. Si ha rebut aquest correu electrònic per error, li 
preguem que informi al remitent i elimini del seu sistema el missatge i el 
material annex que pugui contenir. Gràcies per la seva col·laboració.

Este correo electrónico puede contener información confidencial o legalmente 
protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. 
Si usted no es el destinatario final o persona encargada de recogerlo, no está 
autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a 
revelar su contenido. Si ha recibido este correo electrónico por error, le 
rogamos que informe al remitente y elimine de su sistema el mensaje y el 
material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which 
it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any 
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action 
in reliance upon, this information by persons or entities other than the 
intended recipient is prohibited. If you have received this message by mistake, 
please contact the sender and delete the material from any computer or system. 
Thank you for your collaboration.

==========================================

------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a