A mi em sembla que es millor que algú parli en nom de i així tot queda clar.
Com sempre en el punt Albert.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Albert Cuesta
Enviado el: dimecres, 30 / gener / 2008 22:03
Para: Llista Cardedeu
Asunto: Re: [cardedeu] Amics de Cardedeu

Doncs a mí la finalitat ja m'ha quedat clara, i no hi tinc res a dir.
Altres tendències polítiques locals tenen també grups de suport més o
menys organitzats, i no passa res. Sigui benvinguda la gent que
s'interessa per Cardedeu. Respecte al nom, tampoc m'amoina gaire, però
sí el fet que començarem a tenir regularment intervencions
col.lectives d'opinió a la llista per part d'un grup com a tal grup,
cosa que no havia passat fins ara.

En principi, aquesta es va pensar per a intervencions personals,
d'aquí que es demani sempre identificació als llistaires. La idea era
'xerrar digitalment' amb els veïns, i un acostuma a saber quina cara
fan els seus veïns.

Una cosa diferent són els anuncis, avisos i convocatòries
institucionals o d'entitats, o fins i tot els de partits polítics, que
a les seves webs expliquen quines persones són. Per posar un exemple
de fora, jo rebo cada dia el butlletí de la Fundació Catalunya Oberta,
que no ve signat personalment, però hi ha una pàgina
(http://www.fco.cat/qui_som/) amb els seus membres.

En canvi, sembla que Amics de Cardedeu emetrà opinió col.lectiva,
sense que sapiguem qui  forma el grup. Personalment, em trobaré més
còmode si els seus futurs missatges van signats per persones amb nom i
cognom, tal com ho ha estat el seu missatge de presentació.

Què en penseu, vosaltres?

--
Albert Cuesta