Mira Jan,

em sap greu, però és que sembla que tampoc em vols entendre ja que si et
llegissis millor el que he posat no veuries aquests "estaments totalitaris"
de blanc o negre, o "a favor de qui mana o en contra" tan tòpics...

Remarco que el motiu semàntic és el que no m'agrada... considero "Amics
convergents de Cardedeu" més apropiat pel tema. Em sembla de lògica
aplastant. Trobo tant aberrant el nom d'"Amics de Cardedeu" com el de
"Ciutadans de Catalunya" salvant les distàncies en el contingut. I no sé com
haig de dir que no es tinc cap vinculació política amb ningú.

Però bé, en fi... si tant indiferent és... crearé una plataforma que es
digui per exemple "Riallers de Cardedeu", amb una ideologia vinculada a
acudits de "se sube el telón" i defensant la proliferació d'aquest gènere
humorístic, no de les rialles en general.

Salutacions,
Jordi