Hola Esther,soc Montserrat de FIBROVIDA CARDEDEU,entitat que parlem sobre la
fibromialgia,i de la que soc la seva presidenta.Estic molt interesada en
aquesta conferencia,i voldria sapiguer,qui sou.
Lamentablement,jo el día 12 estaré de viatge fora de Barcelona( Cardedeu
),pero no faltara,alguna persona de la entitat,que axistexi,ja que crec ha
de ser molt interesan mes per la nostre malaltìa.
El meu telefon de contacte es: 650 670 640
Siusplau,t'agrairia ens posem en contacte.

                                           Cordialment.Montserrat