From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: "vicenç lozano" <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: <cardedeu@llistes.thesaurus.net>
Sent: Thursday, February 07, 2008 12:06 PM
Subject: Re: [cardedeu] Trolling a la llista

Bon día Vincenç

Perdonar, si me manera de escribir, sea o pueda parecer agresiva, ni mucho
menos es mi intención.

Perdonar si he faltado el respeto a alguno.

Saludos

"vicenç lozano" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent by: [EMAIL PROTECTED]
07/02/2008 11:45

"joan conesa" <[EMAIL PROTECTED]>
cc
"Cardedeu \(Llista\)" <cardedeu@llistes.thesaurus.net>
Subject
Re: [cardedeu] Trolling a la llista

No, no hi he posat cap exemple, només he fet una petició de calma.
Potser només sóc jo qui veu que els missatges d'algunes discussions
són cada cop més agressius...