Üdv

Jelenleg DSPAM ot használok, de egy kicsit szerintem gazdátlan, az eredeti lengyel oldalról eltünt egy csomó anyag a WEB sem igazán megy benne. De legalább a SPAM-eket. szűri nagyjából. ezek okokból megpróbáltam áttárni a clapf-ra, letöltöttem az oldalon található linkről a mysql es 64 bites deb csomagot meg a webgui-t., Van néhány problémám: Először is az init script nem tér vissza, (de ennek ellenére elindul a daemon), protokolárisan működik is (bekapcsoltam a debug-ot) látni, hogy elküldi a clam-nak a leveleket és vissza is jön a levél megérkezik a címzetthez. csináltam egy kezdeti tanítást a spamassasin oldaláról letöltött spam-ham listával. groupmode=0 ban használnám. megvannak a spam, ham aliasok is. több domain van a serveren, postfix filterként van beállítva.

Ami gond: nem látok a WEBGUI ban semmit a történetnél egy clapf táblát keres ami nekem nincs statisztika nincs
Nem tudom egyáltalán működik e rendesen

Köszönettel:
Bogár György