Hello!

On 04/21/2010 09:34 PM, Bogár György wrote:
megcsináltam a fordítást előtte eltávolítottam a régiekből mndent. kb
ugyan ott tartok, az initet megcsináltam
(az /etc/default/clapf file hiányzott a megfelelő paramétrekkel és ezért
nem daemon módban indult)
--with-store=fs opcióval fordítottam, de nem keletkeznek fileok a
queue-ban létrehozza a könyvtárakat a usereknek, de nincs benne file

Ok, akkor ismet szeretnek kerni egy teljes maillog-ot* egy levellel
kapcsolatban, tovabba a 'clapf -v' kimenetet.

*: mondjuk egy olyat, ami a http://clapf.acts.hu/wiki/doku.php/current:logging
cimen van a 'detailed logging' cimszo alatt (nem kell reszekre bontani)

Aztan ellenorizd le, hogy az email cim benne van-e a t_email tablaban?

select uid, email from t_email where email='us...@aaa.fu';

Ezutan meg kellene nezni, hogy mi van a user tablaban?

select * from user where id=<ID>

(ahol <ID> az elozo tablabol kinyert id).

nem világos továbbá, hogy a maillog.pl mitől lesz daemon ?

Attol, hogy elmegy a hatterbe. Ez a feature benne van a kodjaban ('sub daemonize').

SJ