> servis

> Cok guzel... Baska kimler? Bulent Agabey ile Emre Agabey de gelirse
> kacirilmamasi gereken bir bulusma olacak. Benden soylemesi :)

Ben cok büyük ihtimalle gelirim. Hatta belki tezim icin yaptigim
deneylere denek olabilecek birilerini de bulabilirim orada ;-)

Dizüstü bilgisayarlar, SBCLler, LWler ve Franz Liszt, pardon Lisp
vs. de olacak mi katilimcilar arasinda (allegro müzikler de eslik
edecek mi muhabbetimize)? ;-)

--
Emre Sevinc