    ZK> Ben çeviri yaparken olsun, yazarken olsun yabancı kelimelere
    ZK> karşılık ararken sadece daha önce okumuş olduğum metinlerden
    ZK> aklımda kalan ve kulağımada hoş gelen kelimeleri
    ZK> seçiyorum. Karşılık bulamadığım bu gibi kelimelerde önerilere
    ZK> açığım zira yazıda bu tip "alien" kelimeleri görmek bir miktar
    ZK> rahatsız ediyor beni.

TBD'nin bilisim sözlügünde bulamadim simdi, ben bazen 'stateless'
icin baglantisiz diyorum, baglantinin sürekli koptugu her seferinde
yeniden kuruldugu... manasinda. Pek olmuyor tabii :(

    ZK> Ben bir şey önerebilsem metinde kullanırdım :) Önerisi olan?

Eger MS Windows ortaminda iseniz

 http://www.bilisimsozlugu.com/

adresindeki

 http://www.bilisimsozlugu.com/download/BilisimSozlugu.zip

programi faydali olabilir.

    ZK> Practical Common Lisp kitabından ilgili bölüme bağlantı
    ZK> verdim. Daha başka kaynak öneren olursa yazının sonuna bir
    ZK> kaynaklar bölümü ekleyebiliriz.

Belki

 The Idiot's Guide to Common Lisp Packages
 http://www.flownet.com/ron/packages.pdf

ve

Pascal Costanza'nin Cok Dik Basli Lisp Rehberi'nin 16. bölümü
önerilebilir:

 http://ileriseviye.org/arasayfa.php?inode=costanza-lisp-guide.html

    ZK> Öneri olur mu acaba?

Yani o cok da sart degil ben sadece biraz pedagojik amac gütmüstüm
orada.

    ZK> Bence çok iy i olur.

Buraya yazan COR3 ekibinden arkadaslarin bazi uygulamalari vardi
diye hatirliyorum, kolektif bir blog sistemi vardi sanirim ve belki
bir sey daha. O adresler neydi? Onlari eklemek güzel olabilir. UCW'nin
kendi sitesinde bu yazilimi filanca siteler kullaniyor diye hic
link vermis mi, belli mi bu?

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http://emba.bilgi.edu.tr        http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com