On Mon, Apr 30, 2007 at 03:57:43PM +0300, Necati Keseci wrote:
> Şimdi nasıl?
> ------------
Sorun yok :)

> Selam,
>
> Ben kendi adıma, tanıtım ve karşılaştırma yerine dolu dolu
> core-server görmek isterim. Teknik içerik isterim. Bizim adamsaat
> örneğini de kullanabiliriz dilerseniz ama artık projeler girildi
> biliyorsunuz, o yüzden fake bir database gösterebiliriz.
>
> Ben müdaiminiz olarak orada olacağım. Sevgiler,

eger ki bir seminerin basliginda "ileri duzey", "orta seviye" gibi bir
ibare yoksa insanlar "giris" duzeyinde birseyler bekler.

Core Uygulama Sunucusu ve Yeni Nesil Web Uygulama Geliştirme
Teknikleri

Bu basliktan ben katilacak olsam su icerigi beklerim (yazilimin
detayini bilmiyorum o yuzden tamamen sacmalamis olmam olasi):

1) core server kurulumu/calistirmasi
2) kisa bir tanitim/karsilastirma
3) sunucu tarafinda calisacak basit bir kod yazimi, bunun servera
   kaydedilmesi/tanitilmasi (ve muhtemelen bir nebze slime show)
4) eger yazilimin temel bir istemcisi var ise (bir web sayfasindan
   parametreleri elle yazip ciktisini gormek) bunun gosterilmesi
5) buna baglanacak bir istemci/kullanici arayuzu yazilmasi
6) soru-cevap

3-4-5. adimlarda da yeni nesilligin de tanimi yapilir.

kisacasi sizin isteginizin fazlasi ile yerine gelecegini dusunuyorum
:) tabi konusmacilar adina soz vermis olmak istemiyorum ama, comak
sokmak her zaman icin yararlidir ;)

Can Burak Çilingir