> [...]

>   ()
>   (:default-initargs :name "example"
>
>     :backend (ucw::make-backend :mod-lisp :host "0.0.0.0" :port 4242)))
>
> Son olarak sunucuyu çalıştırmak için:
>
> (defvar *server* (make-instance 'example-server))
> (start *server*)
>
> Önemli not: Apache sunucunuzdaki "/dojo/" dizinine dojo kütüphanesini
> koym,
> ayı unutmayın. http://localhost/dojo/dojo.js dosyasına erişebiliyor
> olmanız lazım. ucw+-boxset içinde dojo kütüphanesini
> "ucw_dev/wwwroot/dojo" dizininde bulabilirsiniz.

buradakileri aynen uyguladım ve ek olarak yazdığınız belgedeki şu işlemleri
yaptım;
CL-USER> (in-package :core-server)
SERVER> (defparameter *p1* (make-darcs-application "www.deneme.com"
                                                   "deneme"
                                                   "[EMAIL PROTECTED]"

#P"/tmp/ucw+-boxset/projects/deneme/"))
*P1*
SERVER> (serialize *p1*)
SERVER> (evaluate *p1*)
SERVER> (deneme::register-me *server*)
#<EXAMPLE-SERVER "example" is running. {B4C5DD9}>
SERVER>

tam olarak aynı çıktıları almadım gerçi ama server example is running mesajını
aldım. bunların sonucunda tarayıcımdan
http://localhost/www.deneme.com/index.core adresine gitmek istediğimde
internal server error hatası alıyorum. apache konfigurasyonumu da belgedeki
gibi yaptım. Ama şimdilik olmadı.

> Sevgiler...
Teşekkürler.