On Thu, 1 May 2008, "TARIK ÖZKANLI" <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> fonksiyon ismini tamamen Türkçe yapmak mümkün mü?
> "karıştır" yani.

Common Lisp için konuşacak olursam, bildiğim kadarıyle hem mümkün, hem
değil. Şöyle ki, CLHS 2.1.4.2 Constituent Traits sayfasına[1] şöyle bir
göz gezdirecek olursak, bu bizi (geçersiz `constituent traits'ler
dışında) `alphabetic'in tanımına[2] götürüyor. Buradaki açıklamada yer
alan `implementation-dependent' ifadesi, kullanılan CL ortamından
ortamına farklılık göstereceği için, fonksiyon (daha doğrusu `symbol')
alanlarında ASCII olmayan karakter kullanımının desteğinin bir garantisi
olmadığı anlamına gelmektedir, diye yorumladım ben. Bilmiyorum siz ne
düşünüyorsunuz?

İyi çalışmalar.

[1] http://clhs.lisp.se/Body/02_adb.htm
[2] http://clhs.lisp.se/Body/26_glo_a.htm#alphabetic