Der er to af emnerne jeg kunne bruge tid på.

1)
Konsistens i sprogbrug og begreber. Det er nok en stor opgave, og jeg mener
også at sproget udvikler sig, så det der var god latin for 10 år siden,
ikke holder i dag. Der bliver nogle diskussioner der skal føres og
afsluttes her.

2)
Oversigten over regnearksfunktioner. Jeg har personligt brugt denne og
andre sider i forbindelse med mine forslag til oversættelser.
Jeg vil gerne prøve opdatere den, da jeg synes der er behov for den.
Problemet er nok at finde alle Calcs funtioner...

Venligst

David