Hej Steen,
Det er da en rigtig god artikel du har fået skrevet der.
Jeg synes bestemt vi skal linke til den fra hjælpen.
Skal vi ikke prøve at få lavet nogle oversatte skærmbilleder også? Jeg
giver det gerne et forsøg.
PS: Jeg påtænker at planke dele af artiklen og gengive det i nyhedsbrevet
med link til wiki-artiklen.

/Leif