Hej

Jeg har fundet en bug i 6.2 beta 1
Fejlen er at Writer crasher når jeg gør følgende:
Funktioner > Indstillinger > LibreOfficeDev-Personalisering > tick Eget tema>Annuller > tick Normalt udseende > crash ( svarer ikke- vil du lukke eller vente) Jeg har kunnet genskabe flere gange i træk, men der kommer ikke hver gang. jeg får ikke fejlen i Calc eller Impress.

PS Jeg kan ikke finde den  i Bugzilla, men hvordan finder man lettest de rigtige engelske UI udtryk, som man skal bruger til at søge i Bugzilla?

/Preben