Hej alle

I oversættelsen af  LibreOffice Help – 6.4 text/scalc/01  er jeg nået til
91/223, der også har det lidt mere slidstærke 'Kommentar til kildestrengen':
467q3

Det handler (også) om løbenumrene 6511-17 (og muligvis længere), hvor har
oversat

FOURIER(Array, GroupedByColumns, Inverse, Polar, MinimumMagnitude)
til
FOURIER(Matrice, Grupperet_kolonnevis, Invers, Polær, Minimumsstørrelse)

Jeg er hverken fysiker eller matematiker og har heller ikke kunnet finde
noget nyttig på de danske WikiPedia-sider.

Hjælp udbedes -- jeg melder mig igen, når/hvis der dukker flere nye
funktioner op, der bør diskuteres her i vort Dansk-forum.

-----
Steen Rønnow
--
Sent from: