Hola gent,

No sé que ha passat però en descarregar el fixer que en va enviar l'Antoni
Bella Perez se'm va transformar en format htm.No sé si aixó pot comportar-vos
algún problema. Però el text que s'hauria de veure està tot traduit i us
l'envio igualment en l'únic format que tinc, si algú el pot tornar a
transformar ja m'ho dirà, si coneixeu algún programa que em pugui servir per
treballar directament en sgml us agrairia que em donessiu alguna referència
(tenint en compte que encara no he instal.lat el Linux i haig de treballar des
del Windows,espero que sigui l'última setmana).

Com vaig dir ahir hi ha un parell de coses que no he sabut com traduir-les i
les he deixat en anglès, ja em direu alguna cosa, d'acord?

Fins aviat!

Ingrid C. Peiró
Estudiant de la UOC
Informàtica de gestió (pensant en mudar-me a sistemes)

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://lared.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla,
diríjase a http://www.zzn.com