On dj, 2004-07-01 at 11:56, Robert Gironés Margarit wrote:
> Això diu la pàgina de l'SKYPE
>
>         "Skype for Linux beta uses OSS (Open Sound System), using
>         /dev/dsp as its audio input and output device. It works fine
>         also with ALSA and its OSS emulation layer. Native support for
>         other sound systems will be added in the future."
>
> Tinc el kernel 2.6.6 que ja porta ALSA integrat però no veig cap opció
> que parli d'Emulacio OSS
>
> L'emulació hi és per defecte o estic mirant on no toca?
>
> <*> Advanced Linux Sound Architecture
> ¦ ¦
> <*> Sequencer support
> < >   Sequencer dummy client
> [...]

L'emulació hi és present, però l'has d'activar al nucli. En el teu cas,
està activada, per la qual cosa les aplicacions antigues que usen OSS i
no reconèixen ALSA també funcionaran.

Ara bé, com ja vaig dir en un mail anterior, si tens el /dev/dsp ocupat
amb algun dimoni de so, aquesta aplicació no hi podrà accedir. Pots
provar si 'matant' el dimoni de so aleshores l'aplicació et funcions, i
si és així hauràs de manegar-t'ho per que el dimoni deixi lliure
/dev/dsp al cap d'un temps de no usar-lo.

Orestes