Hola!

Tinc un problema amb debian sarge. Se'm penja x-window cada vegada que executo
xine i em porta al login gdm. No fa gaire això no em passava, feia servir
kaffeine que pel que sembla utilitza la llibreria de xine i veia arxius de
video sense cap problema fins que de sopte (no recordo si vaig tocar alguna
cosa de la configuració del mateix) va deixar d'anar i se'm penjava cada cop
que intentava reproduir algun fitxer de video.

Avui he instalat xine-ui i se'm penja cada cop que l'executo. He provat de
desinstalar i tornar a instalar amb els mateixos resultats.

He esborrat els archius de configuració tant de xine com de kaffeine que es
guarden al directori home de l'usuari (desconec si hi han altres arxius de
configuració a algun altre directori)

He pensat d'instalar mplayer, però pel que sembla no esta al repositoris
oficials de sarge.

Teniu alguna idea del que pot ser o que puc fer?
Adjuntaria algun log de la penjada, però no se on mirar ni on es guarden els
mateixos.

A vore si algú m'ajuda a treure l'entrallat, que m'he quedat amb les ganes de
veure els vídeos de la Camp.os.Linux que van organitzar els de Bulma i
m'hauré de conformar amb els audios.

Pels qui volgeu veureles/escoltarles:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2041

Per cert fantàstica l'intervenció de Pedro Reina "El software libre en los
institutos"

Gràcies per adelantat

Leif

Respondre per correu electrònic a