En/na Josep Molero i Puig ha escrit:

HOLA de nou a tothom.

Estic treballant amb la instal·lació DEBIAN que vaig fer en un dels meus PC
de treball.

Al moment de fer la instal·lació vaig escollir un xip NV i sembla que la
cosa funciona bé (però només treballo a  800 x 600).

He descarregat un paquets de Nvidia que conté els drivers i el procés
d'instal·lació.
He llegit les instruccions i fot una mica de por... per ignorància
segurament.

Parla de que l'instal·lador ha de compilar una interficies per al kernel i
si no la troba, l'anirà a buscar.
Si, et compilarà el mòdul nvidia per al teu kernel.

També diu que ha de compliar una interficie per a la distribució i que si no
la troba, també la ceracarà.

Tot s'ha de fer des de la consola, sense X.
I llavors d'ha de modificar el fitxer de configuració de les X (
XF86Config-4 en el meu cas).
Si, canviar Driver "nv" per "nvidia"

Algú ho ha fet mai ?
Jo ho he fet no fa gaire i em va funcionar, tot i que m'han dit que és una mica guarro i que és millor instal.lar paquets debian. Ara la Sid m'ha actualitzat a xorg i he de tornar a fer-ho, estic cercant els paquets debian adients...

I si falla i em quedo sense X, ni Y ni Z ?
Si fallen les X tornes a posar Driver "nv" ( o un altra que et funcioni ) i llestos

Agraïria que algú fes un cop d'ull aquí, a veure que us sembla :
http://www.nvidia.com/object/linux_display_ia32_1.0-7676.html
Hi ha un Readme ... i l'he llegit, però fot una mica de basarda tot plegat
si ets novell com jo.

JOSEP