Hola,
Tinc un problema de xarxa i no sé com resoldre'l
Tinc un domini apuntant a una ip estática i un servidor, el problema el tinc
quan cau aquesta connexió,
passa bastant sovint i els clients no poden veure la seva web.
Disposo de un router amb dues entrades wan(wan1 i wan2).
He pensat en contractar una altra connexió(ara són molt barates), una altra ip
fixa, i asociarla al domini2.com i dir als clients;
Quan no funcioni domini.com tecleja domini2.com
El que jo vull es asociar un domini a dues ip fixes, però tinc entès que o va a
una ip o a l'altre, no?
Bé si algú sap com solucionar-ho ...
Gràcies

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.