Per DNS pots tenir dos registres "A" per cada entrada. Fa rotacio "round
robin", lo que vol dir que "la mitad talves pican la mitad talves non". Per
exemple:

www.domini.net. A       11.22.33.44
www.domini.net. A       11.22.33.55

D'aquesta manera per al client serà transparent. Uns t'entraran per una IP,
els altres per l'altra.

Si et fas un script que detecti si tens connexions caigudes, i poses el
refresh ben baix, el propi script et pot forçar per una o altra,
pràcticament "on the fly".

Un altre tema és que segurament hauràs de fer servir "iproute2" per sortir per
dos "passarel·les per defecte" o "default gateway", doncs segons per l'IP que
t'entrin hauràs d'enrutar per una o altra connexio. Potser el teu router ja
és capaç de fer-ho...

El Monday 19 March 2007 19:28, Xavier Puig va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | [EMAIL PROTECTED]
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona