Hola a tothom,

Fa uns dies que estic mirant de deixar d'usar el gmail i usar el kmail per
llegir el meu correu. En general la migració està anant bé, a excepció
d'algun detall pel que necessito ajuda  :).

El cas és que tinc una gran quantitat de correus, sobre 50000 i el kmail va
molt lent en realitzar cada operació sobre la llista de correus, hi ha
alguna manera de solucionar-ho? per exemple, se li pot dir que només
carregui els 100 últims mails si no se li diu el contrari, o alguna cosa
així?

Un altre tema que em succeix, és que ho tinc posat de manera que m'ho agrupa
per "converses", en funció de l'asumpte, la qual cosa va molt bé, però el
problema és que en la llista de mails organitzada en funció de la data la
converça ocupa sempre el lloc del correu més vell, i l'ho seu seria que
ocupés el del més nou. Algu sap com es pot fer?

Moltíssimes gràcies!

Fins aviat!

-- 
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

.---.
|o_o |
|:_/ |
// \ \
(| | )
/'\_ _/`\ Usuari de linux num: 369329
\___)=(__/ Linux user number 369329

Respondre per correu electrònic a