Hola, no aconsegueixo configurar correctament, el /etc/network/ interfaces i el wpa-supplicant.conf per tal de tenir de configurar el wifi forma que es conecti autom=E0ticament a la meva xarxa wifi amb WPA de casa i quan surti fora es conecti automaticament a la xarxa wifi lliure disponible mes propera.... He vist molts howto's pero cap acaba de funcionar... A algú li funciona una configuració similar de wifi? em podeu facilitar /etc/network/interfaces i el wpa-supplicant.conf que feu servir?
-- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

