El Monday 08 September 2008 22:34:58 Daniel va escriure: > Hola a tothom: > > No sé perquè, quan inicio una sessió amb el Gnome el teclat em deixa de > funcionar. Això ha començat mentres estava netejant correu, que la funció > de les tecles Ctrl i ^ (seleccionar correus en bloc) ha començat a fer el > boig, després ha sortit un missatge si volia activar les tecles lentes (?), > i llavors me n'he adonat que no podia sortir de la sessió amb > Ctrl+Alt+Retrocès, i he hagut de sortir amb el ratolí. He tornat a entrar i > he pogut comprovar amb l'Open Office que el que escrius amb el teclat no > surt en pantalla. > > O sigui que aquest correu l'estic enviant des d'una sessió KDE. Algú sap > què pot estar passant? > > Gràcies per endavant. > > Daniel
Solventat el problema... a mitges. Després d'intentar reinstalar el Gnome (no tot, és clar, algunes parts que semblaven vitals) i de fer mil combinacions, sense èxit, he creat un usuari nou i he pogut comprovar que funcionava. He copiat els fitxers de dades de l'usuari vell a l'usuari nou, he copiat també alguns fitxers del kmail, i llestos! Potser per curar un mal de cap he aplicat cirurgia major, però no sabia que més fer... -- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

