---------- Missatge reenviat ----------
De: Pere Nubiola Radigales <p...@nubiola.cat>
Data: 24 de maig de 2010 12:16
Assumpte: Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?
Per a: joan <calb...@pangea.org>

No ho he probat mai peró:
Posa el disk al ordinador nou , i fes que arranqui desde aquest disk.
Arranca en modus single user.
quant et demani la contrasenya entra la contrasenya de root
Arrancaras en modus consola i amb la majoria de serveis
Si la targe esta entre les adaptables es facil que funcioni.
Potser no estará montada.
Ifconfig eth0 up
dhclient eth0
aptitude update
aptitude dist-upgrade
init 6

i arranca normalment.

Crec que nomes pots tenir problems amb la targe si has canviat la
marca o era un model molt antic
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: p...@nubiola.cat