Bones gent

Aquesta nit torno cap a Rubí, em sona que l'Orestes havia proposat com a
data el dia 9, aquest divendres, jo diria que és tan bon dia com un altre,
així doncs aprofito ara que he trobat una zona wifi just al costat de
l'estadi de Ballaidos i us comento el que he pensat.

La darrera trobada a la Traska Truska de Molins de Rei va estar molt bé però
no és un lloc "econòmic" precisament, a banda a l'estiu canvien l'horari i
no se si això afecta al tema cuina, en tot cas i si hi ha quorum per
anar-hi, puc trucar per esbrinar com està el patí però hauríem de tenir clar
quants som.

A Molins mateix hi ha un altre local, El pintxo, on penso que també ens
tractarien bé i la farra seria menys onerosa.

Finalment he pensat en una alternativa que depen del nombre d'asistents i
que resultaria la més econòmica, us en faig cinc cèntims:

La idea seria quedar a casa meva, són uns baixos amb terrassa, un boci de
pergola, una taula i algunes cadires, suficients per berenar-hi alguna cosa,
una mica d'embotit i formatges i regar-ho amb el vinet de la debconf9, si
cal, abans, després i durant ens podem remullar, a banda de la manguera
d'aigua i ha accés directe a la zona comunitària que està equipada amb
piscineta ( nota, qui vulgui remullar-se que s'oblidi de fer-ho conill o amb
els calçotets). Després del berenar i tot passejant ens podem atançar a
sopar a un mega Wok que queda relativament a prop de casa, surt per uns 12 €
per cap, begudes a banda, però hi ha diversitat i si hi anem puntualment ens
podem estalviar les cues a les planxes per fer-hi el "marisc".

Ostia !!! Us faig particeps del que m'acaba de passar, estic a un bar,
Amaretto es diu i després d'un parell d'albarinyos amb els seus
corresponents pinxos de truita, cacauets i patates fregides he demanat una
estrella Galícia i m'han posat un ou farrat amb patates i una llesca de pa,
flipant ... això és un altre mon.

Tornant al tema, el Wok en qüestió

http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=rub%C3%AD&sll=41.475146,1.980286&sspn=0.155882,0.703125&ie=UTF8&hq=&hnear=Rub%C3%AD,+Barcelona,+Catalunya&ll=41.475364,2.030749&spn=0.001109,0.010986&t=h&z=17&layer=c&cbll=41.475364,2.030749&panoid=SU9LDx-uGK2l6ri1aPyCfw&cbp=12,74.89,,0,-2.89

Les imatges del google maps no estan actualitzades i la zona encara es veu
en obres però ara ja hi ha per la banda de d'alt un parquing considerable.

Demà em torno a comunicar i ho acabem de decidir.

La mare de deu quina calor que fot :(