Sembla que estiguis a granada enlloc de l'estadi ballaidos (a granada un dia
vaig demanar un quinto i em van posar una paella de tapa, amb muscle i gamba
inclós)   :)

Per mi genial, fins i tot anava a proposar anar a un xiringuito platjero (pel
masnou, montgat, premia, esta ple i fan bocates i coses) i com que fa calor i
la platja estaria al costat, doncs...

però ja em sembla be això que proposes.

+1

El Wed, 7 Jul 2010 12:54:58 +0200