+ xavi <lorajo...@paranoici.org>:

> a) què en penseu en termes generals diguéssim "filosòfics" de projectes
> com aquest? més que res dels inconvenients mencionats.

Coincideixo totalment amb la valoració que n'has fet. En aquest cas, el preu
de la llibertat absoluta pot ser molt car perquè no pots decidir quines dades
vols allotjar.

Potser xarxes alternatives com la de guifi.net s'ajusten més al que tu busques?
És clar que accedir-hi implica una despesa addicional en maquinari, però potser
és una bona inversió per a preservar la llibertat que no tenim a Internet.

> b) algú n'ha tingut experiències concretes d'ús de Freenet?

Fa una pila d'anys ho vaig provar i anava força lent, però en aquells temps
les xarxes tampoc eren cap meravella. No ho he tornat a provar més.

--
Alex Muntada <al...@alexm.org>
http://alexm.org/