Lo que no es llògic es que la certificació de dominis estigui feta per
terceres empreses amb mes o menys prestigi, quan la concessió dels dominis
la efectuen altres entitats. Si tenim en compte que la obtenció d'un domini
es demanen  dades personals del administrador del mateix(Nom i cognoms ,
correu electrònic, adreça i telèfon) no seria lo mes correcte que aquestes
entitats expedissin en els administradors certificats per signar els dominis
duran la duració del registre. En cas de canvi del administrador només
caldria la emissió d'un clr.  En el cas d'un punt cat la cadena seria:
Fundació puntCat -> Administrador del Domini -> Domini-subdomini certificat.

Altre cas diferent seria els certificats d'identificació personal. Aquests
correspondrien a les administracions publiques (idcat , FNMT , etc...)
organismes en els que en teoria es pot confiar.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: p...@nubiola.cat
           pnubi...@fsfe.org