El Dijous dia Dijous 29 Setembre 2011 Alex Muntada Muntada Alex Muntada
<al...@alexm.org> va escriure:

> T'equivoques: fixa't que inicialment patim del /usr/share/doc
> i per tant *xserver* és una llista de subdirectoris d'aquest,
> dins dels quals busquem coses amb el find.
>
> Prova-ho amb -name "*.gz" i veuràs com funciona ;)

M'has desconcertat, però vet aquí el motiu: jo no veia els asteriscs davant i
darrere de "xserver" perquè com diu l'Eloi en un altre missatge, el KMail
me'ls ha interpretat com un intent de posar "xserver" en negreta i m'ha
mostrat la negreta sense els asteriscs.

Així doncs, empatats :-)

Orestes.

Respondre per correu electrònic a