Fa uns anys amb vaig presentar una queixa al defensor del consumidor de la
Generalitat i em van contestar que era un assumpte Europeu i que els no hi
tenien competència  Potser hi hauria que pujar la queixa a la FSFE (FSF
Europa), ja que disposen d'un potent loby davant la comunitat.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: p...@nubiola.cat
           pnubi...@fsfe.org
           pere.nubi...@gmail.com

El 12 de desembre de 2012 0:39, Vicen Rodriguez <
vicen_rodrig...@telefonica.net> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a