Bones,
Per fi amb un teclat amb tecles de veritat i que fan cleck cleck! :D

Per al tema opendata podria preguntar-li a en josep jordana o inclús a
josep figols aquestes dues persones me n'han parlat darrerament.

Joseps, llegiu-vos aquest fil, a en Figols ja l'hi vaig comentar per sobre,
a en Jordana possiblement no en sap res. Però divendres de la setmana
vinent tenim una xerrada amb la gent de la CUP per donar-los a conèixer la
importància de les eines basades en la filosofia oberta (programari,
xarxes, dades, etc.).

Al pad hi teniu més detalls.

Respecte a temes de creative commons, deixeu-me pensar una mica aviam si
algú ho podria explicar, sinò ho podria fer jo mateixa, inclús tinc una
activitat didàctica que és interessant per a copsar els diferents nivells
que hi ha de les llicències. En l'explicació puc explicar-ho per sobre i
després deixar-los el material i s'hi entretinguin si volen (unes cartes).

Salut!

- Blackhold

El 6 d’abril de 2013 20.32, xavi <xaviervia...@gmail.com> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a