El ds 17 de 08 de 2013 a les 16:31 +0200, en/na Pedro va escriure:
> [...]
>         tercer lloc.
>

> Hola,
>
> Al sentir cèntric i tal, veig que potser faig falta:
> Jo estudio informàtica a la Universitat Pompeu Fabra (Campus
> Poblenou).
>
> Se li diu Campus de la Comunicació perquè també estudien Comunicació
> Audiovisual i Periodisme. És a dir hi ha infraestructura
> d'audiovisuals.
>
> Al costat té el centre comercial Glòries i diversos hotels. Està a
> prop del metro Glòries, i a Clot té Rodalies.
>
> Té una sala d'actes, aules d'informàtica, projectors i aules de

Doncs ja tenim una altra opció :-) En breu crec que podrem obrir una
pàgina wiki!

> Quants dies es vol fer?
> Si fos un cap de setmana el recinte està tancat, per tant, es tindria
> 100% disponible.
>
> Si agafa dies entre setmana el tema de les aules (informàtica,
> pissarra) no és tan lliure, però sí que es tindria la sala d'actes si
> no hi ha res més.

Seria un cap de setmana o tres dies (suposo que agafant un divendres).

> Aquests tipus d'actes la universitat els cobra com a lloguer, però si
> hi ha interès (a consultar) institucional i de professorat, potser es
> pot ajornar

Ajornar? Sigui com sigui, en els propers dies (no tinc molt temps ara),
intento posar les possibilitats en el wiki i anem posant tot allò necessari
(ubicació, preus, capacitat de les sales...) Us aviso quan estigui fet.

Salut!