Mònica Ramírez:

> Saps si els restaurants que hi ha dins el campus obren el cap
> de setmana? O si obren quan es fa algun event?

No obren, però es pot contractar càtering. Ho hem fet en algun curs de
Perl i surt prou bé però són força calés. Crec que fer càtering seria
arriscat sense tenir una idea clara de quanta gent vindrà exactament.
L'altra cosa a valorar seria fer-nos nosaltres el dinar, però les
cuines del campus no tenen fogons, com a molt microones.

> La facultat que hi ha dins el recinte de l'escola industrial és
> molt més cèntrica. Potser es podria fer allà? Tens algun
> contacte? Jo hi treballo just al costat, però no hi conec a ningú.

Només hi conec en Joan Gomà d'Amical Wikimèdia, però no sé si encara
hi és. D'altra banda, tingueu en compte que l'Escola Industrial és un
centre adscrit a la UPC, fet que vol dir que té força autonomia i no
té per què seguir totes les polítiques de la UPC (horaris de cap de
setmana, cessió o lloguer d'espais, etc).

En qualsevol cas, potser podem trobar algun centre cívic que cedeixi
els espais durant el cap de setmana i que estigui més al centre, com
ara l'Espai Jove de la Fontana a Gràcia.

--
Alex Muntada <al...@caliu.cat>
http://alexm.org/